Az elektronikus ügyintézés lehetősége napjainkban már mindenki számára elérhető, és olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek jelentősen megkönnyíthetik az életünk, érdemes hát kihasználni azokat.

A jelen cikkemben segítek, hogyan is használható a rendszer, illetve tippeket adok, hogy mihez is lehet felhasználni.

Az első és legfontosabb tudnivaló, hogy az elektronikus ügyintézés használatához, szükséges, hogy rendelkezzünk érvényes ügyfélkapuval.

Mi is ez pontosan?

Tulajdonképpen ez egy regisztrációt jelent az állami rendszerbe, amivel létrehozunk egy felhasználónevet és egy jelszót, mely a személyünkhöz kapcsolódik. Ez a regisztráció bármelyik kormányablakban ingyenesen személyesen elvégezhető.  Jó tanács, hogy az ügyfélkapus jelszavunkat lehetőleg senkinek ne adjuk meg!

A regisztrációról ajánlom az alábbi videót:

Ha okosan kihasználjuk ügyfélkapunkat, jelentősen megkönnyíthetjük az életünker, illetve megspórolhatjuk az órákig tartó sorbanállást és a postaköltséget, könnyen és gyorsan intézhetjük ügyeinket.

ÁLLOK RENDELKEZÉSÉRE

KONZULTÁCIÓ

Konzultációt kezdeményezhet.

ÜZENET

Visszajelzést küldhet az oldalról.

E-MAIL

Hagyományos e-mailt is küldhet.

VÉLEMÉNY

Fontos az ügyfelek véleménye.

Ezt a honlapot dr. Rozgonyi Anna Júlia, a Budapesti Ügyvédi Kamarába 19366 lajstromszámmal bejegyzett, és 36067882 kamarai azonosító számon nyilvántartott ügyvéd tartja fenn, az ügyvédekre vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint, melyek az ügyféljogokra vonatkozó tájékoztatással együtt a Magyar Ügyvédi Kamara honlapján találhatók. Az ügyvédi honlap tartalmára és megjelenésére vonatkozó rendelkezéseket a Magyar Ügyvédi Kamara által megalkotott, az ügyvédi hivatás etikai szabályairól és elvárásairól szóló szabályzat tartalmazza.